• عسل طبیعی سیالان، عسل جهانیان

link از سایت این آگهی دیدن کنید

عسل طبیعی سیالان، عسل جهانیان

شرکت عسل سیالان، بزرگترین مجموعۀ پرورش زنبور عسل (Beekeeping) با شهد 100% طبیعی و خالص، انجام کلیۀ فرآیندهای مربوط به فرآوری عسل، تولید موم و آج موم با کیفیتی بی نظیر در خاورمیانه، با استاندارد داخلی و دارندۀ لیسانسهای بین المللی از چند کشور اروپایی.
شرکت عسل سیالان، شرکتی معتبر، شناخته شده، برتر و پویا با هدفی متعالی در راستای اشتغال زایی و گامهایی نوین بسوی پیشرفت این صنعت غذایی پر ارزش، خود را خدمت گذار مردم و کشور میداند.این شرکت با توان تولید بسیار بالا در منطقۀ خوش آب و هوای تنکابن، در دامنۀ پرگل و زیبای رشته کوه البرز تأسیس شده است و با استفاده از پیشرفته ترین تجهزات فرآیند بسته بندی عسل و امور مربوط به عسل، که از کشورهای صنعتی آلمان و دانمارک، برای اولین بار در خاورمیانه وارد کشور نموده است، و با استفاده از شهد گلهای طبیعی جمع آوری شونده توسط زنبورهای عسل، بصورت کاملاً تخصصی روی این مادۀ غذایی با ارزش مانور می دهد.
شرکت عسل سیالان با بهره گیری از دانش روز و استفاده از آزمایشگاه کاملاً مجهز کنترل کیفی و نیروهای متخصص و مشاورین خارجی و داخلی در صدد است محصولی مناسب با همه نوع ذائقۀ مصرف کنندگان ارجمند، به بازار ارائه نماید. محصول خروجی شرکت، تحت نظارت کنترل کیفی وزارت بهداشت و علوم پزشکی کشور و همچنین براساس سه گواهینامۀ بین المللی اعطائی و دریافتیISO9001:2008 وISO22000:2005 و HACCP از کمپانی URS انگلستان و تائیدیۀ UKAS و نیز استاندارد ملی، وارد چرخۀ مصرف میگردد.
از افتخارات شرکت عسل سیالان، درمان برخی بیماریها توسط عسلهای طبی ویا خوراکی این شرکت، بر اساس آمار و تحقیقات رسیده، میباشد. برای مشاهدۀ خواص دارویی و یا سایر محصولات هتلی، نفری، مسافرتی، خانگی، هدایای جانبی، قیمتهای عالی نسبت به سایرین و نیز خرید اینترنتی به سایت www.sialanhoney.com مراجعه نمائید.
پذیرش نمایندگی:
با توجه به کثرت تقاضا از سراسر کشور و گاهاً برخی کشورها، این شرکت، به اشخاص حقیقی و حقوقی معتبر، نمایندگی واگذار مینماید.
مازندران- تنکابن- خرم آباد- مزرک- صندوق پستی 48115686 عسل سیالان sialanhoney@sialanhoney.com
تلفن: 01924256712 الی 20 sialanhoneypack_ir@yahoo.com فکس: 01924256711 www.sialanhoney.com
فقط شیرین نیست...

اطلاعات آگهی

آگهی از:عسل سیالان قیمت:0
تلفن/موبایل:01924256712 - ایمیل:pa.dash@yahoo.com
استان:تهران شهر:تهران
ثبت:1389/10/9 انقضا:1402/8/22
آدرس:
کلمات کلیدی


گزارش دسته بندی اشتباه

تماس با آگهی دهنده

نام و نام خانوادگی تلفن تماس
آدرس ایمیل کد امنیتی
پیام شما



گروه ها

فروش فایل رایگان
دستگاه کنترل از راه دور وسایل برقی با موبایل و اس ام اس !
هر روز یک اس ام اس جالب دریافت کنید !
مجموعه تحقیق و مقاله و پروژه
www.dastanak.ir
www.shereno.com